سلکتک

چگونه یک تجارت راه اندازی کنیم ؟

هرکسی میتواند برای راه اندازی تجارت یا کسب و کاری اقدام کند حتی بدون داشتن مدرک دانشگاهی ، داشتن بودجه ی بالایی و یا داشتن تجربه ی شرکتی و غیره.

شاید الان به دنبال روش هایی برای یادگیری و راه اندازی کسب و کار هستید و انگیزه و هدفی برای آن دارید. آنچه شما باید بدانید این است که چگونه امپراتوری قدرتمند خود را بسازید.

در این پست ما شما را با مراحل دقیق و مناسب برای شروع و راه‌اندازی یک تجارت و سیستم های مرتبط به آن آشنا میکنیم. پس با سلکتک همراه باشید.

به طور مثال احتمالا شما برای کسب و کار آنلاین به فکر طراحی سایت اختصاصی یا ایجاد پیجی در رسانه های اجتماعی میفتید.

سپس یک طرح تجاری ایجاد کنید و بعد ازآن یک چهارچوب کلی از کسب و کار خود ترسیم کنید و تحقیقات بازار و پرس و جو از دیگران را چاشنی کار خود کنید.

#راه_اندازی_تجارت_و_کسب_و_کار

#تحقیقات_بازار

#طراحی_ایده_تجاری

#سرمایه_گذاری_برای_تجارت

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/starting-a-business

+ نوشته شده در  يکشنبه 29 مرداد 1402ساعت 14:30  توسط سلکتک  برچسب ها: راه اندازی تجارت و کسب و کار,تحقیقات بازار,طراحی ایده ی تجاری,سرمایه گذاری برای تجارت,

نکاتی در مورد بهبود سئوی نوشته ها در پست های وبلاگ

هنگامی که پستی را مینویسید نوشتن تنها کافی نیست و باید روی سئوی نوشته ها در پست های وبلاگ تمرکز زیادی کرد. اگرقبلا یک پست وبلاگ نوشته اید میدانید چقدر زمان میبرد .

از جمع آوری موضوع و تحقیق آن ها تا نوشتن پست و انتشار که ساعتها زمان میبرد. اگر پست شما ترافیک سایت مناسبی به دست نیاورد کاری بیهوده و همراه با افت است .

راه بسیار مناسبی برای غلبه بر ترافیک کم وجود دارد و آن بهبود سئوی نوشته ها در پست های وبلاگ است. ما همیشه به دنبال نوشتن محتوایی هستیم که رتبه ی بالایی  در گوگل داشته باشد .

Seoی نوشته ها پلی است که به ما را برای رسیدن به این هدف کمک میکند. حال باید نکات مهم برای سئوی نوشته ها را یاد بگیرید تا به نتیجه ی مطلوب خود برسید .

#سئوی_نوشته

#پست_های_وبلاگ

#فرآیند_بهبود_سئو_نوشته_در_پست

https://selectak.com/blog/seo/seo-posts-in-blog-posts

+ نوشته شده در  پنجشنبه 12 مرداد 1402ساعت 15:55  توسط سلکتک  برچسب ها: سئوی نوشته,پست های وبلاگ,فرآیند بهبود سئوی نوشته ها در پست های وبلاگ,

اهمیت برندینگ در کسب و کار

به کمک یک برندینگ قوی، هویت منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای برند خود ایجاد کنید!

گاهاً، اصطلاحاتی نظیر برند و لوگو به عنوان معادل یکدیگر استفاده می شود. برای انتخاب لوگو نیز باید دقت مناسب را به خرج دهید تا تصویری ماندگار ایجاد کنید.

ناگفته نماند که لوگوی هر سازمانی نمادی از تجارت و کسب  و کار آن است ، با این حال ، بازهم کلیت یک برند نمی باشد. در واقع، ایجاد لوگو تنها یک گام کوچک در جهت برندسازی ، توسعه و ایجاد هویت برند است.

برند اساساً بخش مهمی از هویت یک برند Brand Identity است که یکی از مهمترین بخش های برندینگ می باشد.

نام تجاری باید مرتبط با حوزه فعالیت و کسب و کار شما باشد و معرف محصولات یا خدمات ارائه شده توسط برند شما است.

امیدواریم به کمک این مطلب از بلاگ سلکتک به شما در ساخت هویت برند تجاری مناسب کمک کرده باشیم.

 

#برندینگ

#هویت_برند_تجاری

#ایجاد_هویت_برند_تجاری_ایده_آل

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/creating-an-ideal-brand-identity

+ نوشته شده در  يکشنبه 1 مرداد 1402ساعت 13:42  توسط سلکتک  برچسب ها: برندینگ,هویت برند تجاری,ایجاد هویت برند تجاری ایده آل,